محل تبلیغات شما

چند سوء تفاهم در مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که باید بررسی شود در غیر این صورت ممکن است باعث کاهش درآمد و سود سازمان شود.


1. شناسایی مدیریت ارتباط مشتری با یک سیستم نرم افزاری:

علاوه بر اجرای فن آوری ، از افراد و فرایندهای تجاری نیز تشکیل شده است. اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری بدون هر یک از آنها امکان پذیر نیست. بنابراین مدیریت ارتباط با مشتری مسئله فناوری اطلاعات نیست که صرفاً با نرم افزار برابر شود. داشتن یک تجارت موفق صرفاً "فناوری_محور" و نادیده گرفتن اهمیت افراد و فرایندها، نامناسب است. نرم افزار فقط یک دستگاه توانمند یا تسهیل کننده است. فرآیند تنها زمانی توسط نرم افزار پیاده سازی و فعال می شود که توسط افراد، به درستی طراحی و توسعه یافته باشد. پس فقط می تواند ارزش مشتری و شرکت را تحویل دهد. بنابراین توالی پیاده سازی صحیح باید دنبال شود و باید شامل شایستگی ها و نگرش های مشتری ، استراتژی های تجاری مناسب و سپس اجرای صحیح فناوری اطلاعات باشد.


2. مدیریت ارتباط با مشتری یک سیستم پیچیده است:

منظور از مدیریت ارتباط با مشتری ساده است. جذب مشتری، حفظ آنها و به حداکثر رساندن سودآوری. به دلیل فن آوری در حال توسعه سریع، متخصصان فن آوری اطلاعات برای مقابله با تحولات اخیر، تحت فشار هستند. بنابراین چگونگی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری ممکن است دشوار باشد. اما درک مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری دشوار نیست. در زمان حاضر اما هسته اصلی مدیریت ارتباط با مشتری و هدف به همان شکل باقی مانده است تا سودهای تجاری را به حداکثر برسانند. با در نظر داشتن این دیدگاه باید از تکنیک های مناسب برای دستیابی به سودمندی آن استفاده کرد.


alt


منافع سودآورانه اولویت ناوگان ملی نیست

پدر امیر و رسول خادم درگذشت

آخرین آمار کرونا در ایران؛ مجموع مبتلایان به ۸۸۰ هزار نفر رسید

مشتری ,ارتباط ,مدیریت ,یک ,نرم ,اجرای ,مدیریت ارتباط ,با مشتری ,ارتباط با ,فن آوری ,نرم افزار

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پهنه ی کویر بومرنگ sharinarc ملکاوی، دیده بان هوشمند بازار مسکن هارمونی فصل ها ربات اینستاگرام خرید قفل حیاط | خرید و قیمت دستگیره درب دنیای شکلک وکد های خوشمل فروشگاه آرش | مکمل رشد کره اسب|مولتی ویتامین اسب رویکا